Safe & Sound in samenwerking met Sounds of Change

Stacks Image 313
Stacks Image 338
Stacks Image 335

Safe & Sound werkt veel samen met Sounds of Change. Samen geven we trainingen aan lokale professionals over hoe zij muziek traumasensitief kunnen inzetten in hun Psycho-Social-Support programma's. We werken in ondermeer Syrië, Irak, Libanon, Jordanië, Tunesië, Turkije, Griekenland, West Bank, Oekraïne en Cyprus. Onze partner organisaties werken ondermeer in vluchtelingenkampen en scholen.

Hier volgt een overzicht van enkele projecten:

Hier volgt een overzicht van enkele projecten:

Syriƫ

In samenwerking met de organisatie Norwegian People's Aid trainen we de teamleden van vijf lokale organisaties die werken met vrouwen, kinderen, gezinnen en community-leiders in vluchtelingenkampen en gemeenschappen in Noordoost-Syrië. Ter voorbereiding op deze training bezochten wij in 2023 het vluchtelingenkamp Al Hol.

Irak

In Irak trainen we een groep studenten die medicijnen studeren. Zij zijn aangesloten bij IFMSA, (International Federation of Medical Students Association) van Noord Irak, Kurdistan. Zij gaan naast hun studie werken in vluchtelingen kampen en gaan muziek workshops verzorgen aan kinderen.

Stichting Safe & Sound
Orleansstraat 45a
6217 LD
Maastricht

info@stichtingsafeandsound.nl

KvK: 84640251
RSIN: 863293414

Wij vinden uw privacy erg belangrijk. Lees hiervoor ons privacy beleid. Als u verder gaat op deze website gaat u akkoord met ons privacybeleid.