Het Team

Ontwikkelaar Safe & Sound
Trainer Safe & Sound
Muziektherapeut Safe & Sound

Sander van Goor is muziektherapeut, oplossingsgericht therapeut en trainer op gebied van veerkracht en traumasensitief werken. Hij is ontwikkelaar van de interventie Safe & Sound en oprichter en directeur van Stichting Safe & Sound.
Sander werkt al jaren met kinderen en jongeren met vluchtelingen achtergrond in Nederland en België. Daarbij werkt hij als trainer voor Sounds of Change in (post-) conflictgebieden zoals, Syrië, Irak, Turkije, Libanon, Jordanie, Palestina, Griekenland en Oekraïne.
Ook heeft hij trainingen gegeven over muziektherapie in België, Duitsland, Bosnië & Herzegovina en Brazilië.

Sander van Goor

Directeur Stichting Safe & Sound
Ontwikkelaar Safe & Sound
Trainer Safe & Sound
Muziektherapeut Safe & Sound

"Ik kijk
Ik leer
Ik doe
Ik volgmijn hart en alles wordt goed!"

Geschreven met een groep kinderen met vluchtelingen achtergrond (NT2)